Passejant per París


IMG_6666ok

 

Després de 4 anys intentant pintar a casa, aprofitant les hores de sol per a poder fer un quadre anual i destinant menys temps del que voldria he tornat a les classes de pintura de l’Escola d’Art La Taca, amb el meu estimat i mañico professor Maese Pérez.

Aquest quadre forma part de l’exposició “De pont a pont” en la que vam participar tots els alumnes de l’escola. Està inspirat amb una pintura realista d’un autor anònim i que jo he volgut fer a la meva manera, amb colors més vius i sent d’un estil molt més abstracte. Amb l’ajuda de l’aiguarràs vaig poder aconseguir les gotes que tenyeixen tot el dibuix. Molt contenta del resultat amb el poc temps que vaig tenir per a poder-lo acabar.

En breus acabaré una sèrie de tres teles que fa temps que vaig començar i que he pintat amb molta il·lusió.

Avui ens toca passejar-nos per París a través d’una música que ens hi portarà, la banda sonora de Midnight in Paris,  Si tu vois ma mère. Perdeu-vos-hi per uns minuts, Paris us espera! 

 

Deixa un comentari